JellyPages.com

31/12/2011

Writer

aq slalu dpt mesej
xkire via handphone
or via on9
dimana2 aq akn nmpk org bertanya

dmana aq?

hha
aq bkannyer da malas nak update blog
aq cme sdg sibuk dalam bidang penulisan

penulisan ap?

aq skunk ni tgah menulisaip
sebuah novel yg bertajuk:

Ocarina Of Time


dan jga 1 mini-story
bertajuk
Teratak Di Ufuk Mimpi

Ni ad sdikit "teaser" ntuk novel di atas


Hari ketika itu hujan lebat
terlalu lebatnya
sehingga menapis segala bunyi yang kedengaran

di dalam sebuah rumah
yang terletak di hujung bandar
bernama Hyrule

seorang lelaki berkata2 kepada anaknya.
"Link, ayah nak keluar sekejap, tapi kau xperlu risau
Ayah akn balik pagi nanti, jdi ayah xnk kau kuar rumah...
pergi tidur...
dan tunggu ayah kembali."

lelaki itu pon keluar rumah sambil membawa perisai dan pedang nya
Link pon hanya melelapkan mata

beberapa Jam kemudian
bunyi pancaran kilat mngejutkan Link
hatinye berdebar laju
terlalu laju
hatinye mule risau mngkin sesuatu berlaku kepada ayahnya

tiba2 pintu rumahnya terbuka
Link terkejut

terlihat kelibat manusia sdang mengangkat seorang lgi manusia
hari ketika itu terlalu gelap kerna hujan lebat

lalu kelibat itu meletakkan manusia yg diangkatnya ke ats lantai
Link hanya menggigil ketakutan di atas katil
tiba2 kilat mnyambar sekali lagi disertai cahaya yg muncul lebih awal
terlihat kelibat di atas lantai tu tidak lain tidak bukan...

"ayah..." Link brsuara dlm keadaan sdih

dan kelibat manusia yg di luar rumah adalah
x laen x bukan
makhluk yang menjadi buruan di kerajaan Hyrule
makhluk yang digelar Raja Kegelapan

"Grr... GANONDORF!!!"

sekali lagi kilat memancar
namun kelibat di luar rumah itu sudah pon hilang...

bole tahan kan?
kalau nak bace sambungannye
beli lah novel ni (macam yeye je nak kuar)
hha XD

THE END
SIGN
QRCode

3 luahan hati:

Lisarhmd said...

Ecehh ! Nak baca ! Nak baca ! Hoho ,

Nyxevious said...

hmm...permulaan yg bersahaja.. xsabar nk tngok ko ikot based on ke or ko custome kan...

N.A.D (96) said...

so, ni la yg smpai buat ko busy sgt tu? hahaha....ok2....btw, gud luck. keep it up! :)